Ts

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

Michiel1
Posts: 303
Joined: Sat, 10. Dec 05, 12:34
x3

Ts

Post by Michiel1 » Thu, 15. Jun 06, 12:09

Ik heb zojuist een uigebreid complex(4 stations) gebouwd om illegale goederen in te dumpen bij de ozo bekende plek de west gate in elena's fortune, er was een tip die zei dat je een space fuel en space weed fabriek moest bouwen, een license kopen en alle schepen met illegale goederen afschieten, die kun je dan met je ts oppakken (zodat je zelf niet gescand wordt) en brengen naar je fabriek.

Ik kocht een iguana en mocht hem niet, kon geen jumpdrive dragen want jumpdrive was m cargo(of het was gewoon dat ik niet genoeg geld had), nouja ik ben in ieder geval op zoek naar een ts die een beetje aan de snelle kant is( mijn nova gaat 178). Welke raden jullie mij aan?

Ilsan
Posts: 311
Joined: Fri, 18. Nov 05, 17:57
x3

Post by Ilsan » Thu, 15. Jun 06, 14:02

Ik neem aan dat je een Tp bedoelt :P , in ieder geval Als je de free ships weet te vinden is er een Toucan (Hauler volgens mij) beetje opgevoerd ding, free ship in Family Whi volgens mij, volgens mij zoek je zo iets :wink: en heb je dat schip per toeval verkocht zoek dan een Iguana of een Toucan waarvan variant Hauler de beste is volgens mij, (kan L cargo vervoeren)

ps met die TP's kun je ook BBS missies doen zoals Tour of A lifetime

Michiel1
Posts: 303
Joined: Sat, 10. Dec 05, 12:34
x3

Post by Michiel1 » Thu, 15. Jun 06, 14:55

ik bedoel ts en tp, want het maakt met niet uit, als hij maar snel is en een redelijke carbobay heeft .En ik heb een iguana maar om een of andere stomme reden kan die geen jumpdrive dragen, ow wacht ik weet het, ik heb zn cargobay volgestampt met energy cells.

Vraagje: welke scripts hebben die tools waarmee je:
1. alle loszwevende cargo op kan pakken
2. alle lege schepen in het universum kan vinden

en waar zijn ze te koop?

Ilsan
Posts: 311
Joined: Fri, 18. Nov 05, 17:57
x3

Post by Ilsan » Thu, 15. Jun 06, 19:01

1: zo'n script bestaat niet, je hebt altijd al zwevende cargo kunnen oppakken
2: ook al niet een script, kijk bij het English X-universe bij de stickies :wink:


*ps ik vergiste me een beetje, ik dacht dat TL in de topic titel stond :oops: maar goed*

Michiel1
Posts: 303
Joined: Sat, 10. Dec 05, 12:34
x3

Post by Michiel1 » Thu, 15. Jun 06, 20:52

terwijl je het over tp had? ja jij bent lekker bezig met je verwarrende verhalen, anyway ik heb voor beide scripts al een advertisement gekregen, lijkt me sterk dat ze reclame maken voor scripts die niet bestaan, voor de duidelijkheid : de script waarmee je loszwevende freight op kan pakken heeft iets te maken met alle freight in 1 keer, dat je je cargobay nooit meer open hoeft te doen enzo.

mogul
Posts: 216
Joined: Sun, 2. May 04, 20:48
x3

Post by mogul » Thu, 15. Jun 06, 21:50

probeer het is met een argon mecury veel vracht en redelijk snel
100 of zo :)
laat hem de vrachtjes oppikken en zelf schiet je alle illegalen tot schroot.
(tenzij eruit springen) :twisted:
more profitsssssss
Trading rank shipping Magnate
fighting rank combat ace 1st grade

Blueman
Posts: 715
Joined: Sat, 24. Apr 04, 09:09
x3tc

Post by Blueman » Sat, 17. Jun 06, 00:33

en als ze eruit springen instaleer je cargo live support system op je schip. doe je cargo bay open en vlieg je op de astranaut af.

Dan zegt ie: carybay now contains slaves :lol: :lol: :lol:


Edit: 500e post!

Michiel1
Posts: 303
Joined: Sat, 10. Dec 05, 12:34
x3

Post by Michiel1 » Sat, 1. Jul 06, 16:36

ja ho ff jullie raken een beetje off topic, dat van die slaves dat snap ik inmiddels wel :sceptic: . Maar ik wil de namen van die scripts/ tools weten, die script van alle lege schepen in het universum kunnen vinden heeft iets te maken met die satelieten die je overal ziet (als je daar de script van hebt geinstalleerd merchants guild ofzo). Maar ik kan die tool niet vinden :evil: :evil: .

LionOfHeart
Posts: 462
Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
x3tc

Post by LionOfHeart » Wed, 2. Aug 06, 21:38

ff een vraagje. als een ST of een UT word aangevallen en hij heeft een tailgun vliegt hij gewoon verder of gaat hij het gevecht aan???? :?:

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Wed, 2. Aug 06, 23:11

X2 - hij gaat vechten
X3 - hij rent nog steeds weg, schietend en drones los latend...

LionOfHeart
Posts: 462
Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
x3tc

Post by LionOfHeart » Thu, 3. Aug 06, 18:17

mooi :)

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”