hoe lang duurt zending van t spel

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

-Xz-
Posts: 9
Joined: Fri, 28. Jul 06, 19:55

hoe lang duurt zending van t spel

Post by -Xz- » Fri, 28. Jul 06, 19:58

Weet iemand toevallig hoe lang het duurt, als je het spel online via egosoft heb besteld? In hoeveel dagen heb je het spel dan thuis.. als iemand dit weet dan zou dit erg fijn zijn

______________________

Xz

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Fri, 28. Jul 06, 20:39

Lastig te zeggen, 'k had 'm zelf gepreordered.

Stond er geen indicatie bij tijdens het bestellen, of in de bevestigingsemail ?

Het totaal ligt waarschijnlijk ergens in de buurt van een week, als alles vlotjes verloopt. Maar kijk niet gek op als het wat langer duurt...

-Xz-
Posts: 9
Joined: Fri, 28. Jul 06, 19:55

Post by -Xz- » Fri, 28. Jul 06, 20:45

ik had gaming gear via andere zaak bestelt.. en daar deden ze het snel.. in 2 dagen, had eignelijk beetje gehoopt dat ze dat hier ook deden. Dus hopelijk krijg ik t morgen en anders :(.. nog langer wachten

------------------

Xz

-Xz-
Posts: 9
Joined: Fri, 28. Jul 06, 19:55

Post by -Xz- » Fri, 28. Jul 06, 20:50

ik heb trouwens info hierover opgezocht op de site,,, er staat dat binnen de EU.. dat het dan 2 tot 4 dagen zijn, gestuurd door airmail. Morgen is het de 3e dag, hopelijk is het er dan

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Fri, 28. Jul 06, 22:33

Let er wel op dat het vanuit duitsland komt. Dat duurt sowiso al een dag langer. Daarnaast wordt er geen TPG/TNT/DHL gebruikt (bij mij werd het afgeleverd door "select vracht" nog nooit van gehoord...).
2-4 dagen is een goede indicatie. Als je na 5 dagen nog niets hebt ontvangen, is het misschien een goed idee als je een mailtje naar info@egosoft.com stuurt (of order@egosoft.com , maar ik weet niet zeker of die goed werkt :S).

-Xz-
Posts: 9
Joined: Fri, 28. Jul 06, 19:55

Post by -Xz- » Sat, 29. Jul 06, 11:56

nog 1 vraagje... als je heb betaalt... krijg je dan ook nog een bevestigingsbericht dat je heb betaalt, of is dit niet het geval. Dit natuurlijk wanneer je via deze site van egosoft het spel heb bestelt.

Er staat ook dat je je order nummer + je naam erbij moet doen. Mijn pa had t geregeld, had wel het order nummer erbij gezet, maar mijn naam niet. Dit zou als het goed is toch geen probleem moeten zijn, want de rekening is betaalt via mijn rekening nummer. Hier staat ook mijn naam bij vermeld, dus zouden ze het gewoon zien als ze het order nummer nachecken dat mijn naam overeenkomt met de gegevens die ik eerder heb ingevult. Hier doen ze hopelijk niet moeilijk over, het zou vreemd zijn als dit wel het geval zou zijn.

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Sat, 29. Jul 06, 12:45

Ik heb zelf geen mail gekregen dat de betaling ontvangen is, echter wel eentje dat ie verstuurd is "Onderwerp: your X3 Reunion is on the way to you! Delivery notice from Egosoft (for those who ordered the English Version)"

Denk er ook bij dat betalingen naar het buitenland meer dan 1 dag kunnen duren. Ik neem aan dat ze aan het nummer in ieder geval genoeg informatie hebben om het op te sturen. De naam zal waarschijnlijk een extra controle zijn (daarnaast is het toch aanwezig).

Daarnaast is het nu momenteel weekend, hetgeen ook voor de nodige vertraging kan zorgen. Is hij er op dinsdag nog niet (of heb je geheel geen mailtje gekregen dat het order verstuurd is), zou ik even een mailtje sturen naar het email dat ik al eerder vermeld heb.

-Xz-
Posts: 9
Joined: Fri, 28. Jul 06, 19:55

Post by -Xz- » Sat, 29. Jul 06, 16:07

hmm.. ok .. nja heb nog mailtje naar ze gestuurd.
Ik weet alleen niet of ze er ook nog op reageren :S

-Xz-
Posts: 9
Joined: Fri, 28. Jul 06, 19:55

Post by -Xz- » Mon, 31. Jul 06, 20:06

heb em nu dus :).. dus ga hem lkr spelen

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Mon, 31. Jul 06, 20:41

Veel plezier! :mrgreen:

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Mon, 31. Jul 06, 21:30

Merroc wrote:Veel plezier! :mrgreen:

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”